Er du resultatorienteret med drive og lyst til salg? Brænder du for at møde dine kunders behov, hvor du proaktivt og effektivt arbejder med serviceløsninger overfor byggebranchen, herunder ejendomsejere og ejendomsbranchen, så kan du blive en del af en spændende og innovativ arbejdsplads med ambitioner.
Du motiveres af opsøgende kontakt i en spændende branche i fremdrift med gode muligheder for indflydelse i et uformelt miljø med kompetente og motiverede kolleger.
Din primære opgave består af salg af serviceaftaler til nye kunder på Sjælland, hvor du skal opbygge din egen pipeline, og hjælpe de kommende mangeartede kunder med at finde den helt rigtige serviceløsning. Relationer er noget du nemt skaber, og du har en naturlig tilgang til forskelligartede virksomheder.
Du er på jagt efter et af dine første jobs, hvor du allerede har prøvet at arbejde med opsøgende salg, og du motiveres af en løn, der afhænger af de resultater, du skaber.
Du behøver ikke have erfaring med salg af serviceløsninger på elevatorer.
Der tilbydes
- Enestående mulighed for at skabe succes og resultater gennem vedholdende nysalgs-og konverteringsaktiviteter
- En nyoprettet stilling med ambitiøse mål i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø, samt en god og uformel omgangstone, hvor to arbejdsdage ikke er ens
- Sparring og tæt samarbejde med virksomhedens Head of Commercial som du også vil referere til
- Et meget selvstændigt job men med et solidt skabt netværk af kollegaer, der kan hjælpe ved tekniske forespørgsler
- Gensidige krav og forventninger med vægt på ansvarsfølelse, engagement og frihed under ansvar
- Gode muligheder for faglig og personlig udvikling og netværk i en global virksomhed
- En fuldtidsstilling med fleksibilitet, en særdeles resultatorienteret lønpakke, bil, pension, sundhedsforsikring og fritvalgslønordning
Du kan lide:
- At være fysisk opsøgende på salg af serviceaftaler, at være vedholdende og sympatisk i kunderelationen, samt at udfordre kundens eksisterende aftaler.
- At skabe resultater via din tilstedeværelse med din personlighed som vigtigste redskab, samtidigt med at kundens behov er i centrum
- At skabe dit eget netværk blandt montørerne, deltage i montørmøder, være nysgerrig, spørgende og vidensdelende. Montørerne kender markedet og er med til at skabe nogle de bedste leads til dig.
- En meget omskiftelig hverdag, som stiller høje krav til situationsfornemmelse, kundeforståelse, og forståelse for hvad serviceaftaler på elevatorområdet indebærer
- Dit eget selskab, struktur og selvmotivering
Om dig
Du er nyligt uddannet og/eller har haft dit første job, hvor du enten på fuldtid eller som studentermedhjælper, har stiftet bekendtskab med salg.
Du trives med direkte kundekontakt, herunder at opbygge relationen til dine kunder.
Du har en naturlig tilgang til forskelligartede virksomheder, og du researcher dem gerne på forhånd.
Du har stærke kommunikationsevner og er i stand til at begå dig på dansk og engelsk.
Du er ihærdig i din tilgang og lader dig ikke gå på af afslag.
Det er ikke så vigtig, hvilken branche du kommer fra, men at du synes at salget og indgåelsen af langsigtede serviceaftaler som omdrejningspunkt for din hverdag er sjovt.
Du har bopæl Sjælland.
Kender du Schindler?
Schindler koncernen er en verdensomspændende familiejet virksomhed, som i dag er repræsenteret i mere end 140 lande med over 67.000 medarbejdere.
Vores produkt er mobilitet – fra design til installation og vedligeholdelse af elevatorer, rulletrapper og rullende fortove. Hver dag transporterer vi på verdensplan mere end 1 milliard mennesker.
I Danmark er vi repræsenteret af 87 dygtige og kompetente medarbejdere fordelt på 3 lokationer, med hovedkontor i Ballerup.
Spørgsmål?
Kontakt Rikke Pihl
Tlf:+45 70 20 33 02
Mail: Send mail
Rekrutteringsforløb
1. trin
I første trin vurderer vi kandidaternes baggrund. De kandidater, der matcher jobprofilen bedst, inviteres til samtale. Som kandidat introduceres du til job og virksomhed, og vi spørger uddybende ind til din baggrund.
2. trin
I andet trin møder de bedst matchende kandidater vores kunde, herunder typisk den kommende leder til stillingen. På mødet går vi yderligere i dybden med stilling, virksomhed og din baggrund.
3. trin
I tredje trin inviteres de bedst matchende kandidater til testinterview. Som kandidat udfylder du før mødet 2 typer test, dels en færdighedstest og dels en personlighedstest – begge dele online. Vi går tæt på dine personlige egenskaber i forhold til jobbet og henter efterfølgende – med din tilladelse – referencer hos tidligere arbejdspladser
4. trin
Vi indstiller i fjerde trin de bedst egnede kandidater, som inviteres til et afsluttende møde med vores kunde. Du vil som kandidat møde din kommende leder igen og måske en lidt bredere personkreds i virksomheden, inden der tages endelig beslutning om ansættelse.
Ansøg nu
Det er let at søge stillingen. Du udfylder blot en online ansøgningsformular og så har vi de oplysninger, vi skal bruge i første omgang.
Vi garanterer dig naturligvis fuld fortrolighed i hele ansøgningsprocessen. Fortroligheden er fuldt gældende, uanset om du er ansat hos en af vores kunder eller ikke. Vi forfordeler ingen.