Produktionsplanlægger

til en af Nordens hurtigst voksende udbydere indenfor vin med fokus på bæredygtighed

VIRKSOMHED

Globus Wine er en af Nordens hurtigst voksende udbydere inden for vin, med eget tapperi. Med en kapacitet på 70 mio. liter om året, er Globus Wine førende i Norden. Globus Wine producerer en bred vifte af såvel private labels som egne mærker, der alle er repræsenteret hos førende detaillister. På blot ti år har Globus Wine opbygget en professionel ekspertise og en stærk passion for innovative ideer indenfor vin, hvilket har medvirket til Globus Wines ledende position i Norden. Globus Wine har 100 ansatte, og omsætter for DKK 532 mio.

PROFIL

Globus Wine er i en rivende udvikling, og de har derfor udvidet både produktionskapacitet, skabt udbredelse på nye markeder og igangsat en udvidelse i form af et nyt højlager. Vil du være en del af at muliggøre fremtidig vækst for Globus Wine? Og ønsker du at indsætte dine færdigheder i en spændende nyoprettet position i Supply Chain afdelingen, hvor du kan styrke organisationen og hjælpe med at generere maksimalt udbytte af virksomhedens øgede kapacitet, så er dette muligvis det job, du leder efter.

Du vil fungere som bindeled mellem produktion, salg, indkøb og logistik, hvor fokus på kommunikation og samarbejde er essentielt i denne sammenhæng. Omdrejningspunktet i stillingen er den daglige planlægning af Bag-In-Boxes og Bottles, hvor målet er at opretholde en grad af fleksibilitet og leveringssikkerhed med kortest mulige leveringstider.

Som produktionsplanlægger bliver du en del af organisationen i Køge med reference til Teamlederen for produktionsplanlægning.

 

Faglige kvalifikationer

Din formelle uddannelse er ikke afgørende, men forventelig har du flere års praktisk erfaring fra en planlægningsfunktion i en produktionsvirksomhed.

Du behersker engelsk på brugerniveau i både skrift og tale.

Du har IT-flair og har erfaring med planlægning.

Du kommer med

Din arbejdsstil er kendetegnet ved ansvarlighed, struktur og fleksibilitet, og du forstår at bevare overblikket i en travl hverdag. Du er kvalitetsorienteret, fagligt stolt og sætter en ære i at give kolleger og samarbejdspartnere den bedst mulige support. Du er udadvendt og positiv, og du befinder dig godt i et mindre team, hvor opgaverne spænder bredt. Du bidrager med godt humør og du har en serviceminded og

Ansøg nu

Det er let at søge stillingen. Du udfylder blot en online ansøgningsformular og så har vi de oplysninger, vi skal bruge i første omgang.

Vi garanterer dig naturligvis fuld fortrolighed i hele ansøgningsprocessen. Fortroligheden er fuldt gældende, uanset om du er ansat hos en af vores kunder eller ikke. Vi forfordeler ingen.

 

INFORMATION

Status Lukket
Job lokation Køge
Opslået 27.08.2020
Spørgsmål ?

Kontakt Rikke Pihl på telefon +45 7020 3302

Rekrutteringsforløb

1. trin

I første trin vurderer vi kandidaternes baggrund. De kandidater, der matcher jobprofilen bedst, inviteres til samtale. Som kandidat introduceres du til job og virksomhed, og vi spørger uddybende ind til din baggrund.

2. trin

I andet trin møder de bedst matchende kandidater vores kunde, herunder typisk den kommende leder til stillingen. På mødet går vi yderligere i dybden med stilling, virksomhed og din baggrund.

3. trin

I tredje trin inviteres de bedst matchende kandidater til testinterview. Som kandidat udfylder du før mødet 2 typer test, dels en færdighedstest og dels en personlighedstest – begge dele online. Vi går tæt på dine personlige egenskaber i forhold til jobbet og henter efterfølgende – med din tilladelse – referencer hos tidligere arbejdspladser

4. trin

Vi indstiller i fjerde trin de bedst egnede kandidater, som inviteres til et afsluttende møde med vores kunde. Du vil som kandidat møde din kommende leder igen og måske en lidt bredere personkreds i virksomheden, inden der tages endelig beslutning om ansættelse.

Share This