HR Direktør

Strategi


1

Medarbejderudvikling


z

Employer Branding


Virksomhed

Aasted er en verdens-omspændende markedsledende producent af produktionsløsninger inden for chokolade, bageri og konfekture industrier, der i løbet af de seneste 5 år har haft en organisk vækst på mere end 100 medarbejdere. Virksomheden, der har hovedkontor i Farum, beskæftiger 350 medarbejdere og er repræsenteret i Tyrkiet, Nordamerika, Tyskland og England.

Aasted omsætter for ca. DKK 500 mio., og har et stærkt vækstfokus frem til 2020.

Profil

En spændende og krævende HR-rolle i en organisation i vækst og med fokus på udvikling

Med reference til Vice CEO & COO, og som en del af den strategiske leder gruppe, bliver du ansvarlig for 3 medarbejdere som du skal lede, styre og motivere.

Du skal med udgangspunkt i den overordnede forretningsstrategi definere og implementere en HR strategi, der indeholder både strategiske, taktiske og operationelle aktiviteter som fx uddannelse, rekruttering, coaching og jura.

HR skal understøtte udviklingen af både forretningen, lederne og medarbejderne mod en moderne og effektiv organisation i stadig forandring. Dette skal ske gennem såvel HR-aktiviteter og processer som via det daglige arbejde med implementering af HR-standarder og support af linjeledelsen.

Derudover er en vigtig del af jobbet sparring og coaching af de forskellige ledere og lederteams på tværs af organisationen, herunder udvikling og gennemførelse af uddannelsesprogrammer på alle niveauer.
Ligeledes forventes du at udarbejde medarbejdertilfredshedsundersøgelser samt tilpasse de aktiviteter, der efterfølgende skal arbejdes med.

Du skal endvidere udvikle processer og værktøjer, der har til formål at supportere medarbejderudviklingen. I den forbindelse vil du også være ansvarlig for at kortlægge de kompetencer, der er i organisationen.

Du forstår vigtigheden af intern og ekstern kommunikation, og du har erfaring med at skabe employer branding gennem bl.a. sociale medier. Det er derfor centralt, at du er en god formidler og kan fortælle den gode historie internt såvel som eksternt.

Din opgave bliver at sikre, at HR-funktionen betragtes som en service-orienteret operation og samarbejdspartner, der understøtter de udøvende funktioner i virksomheden.

En erfaren, robust og forretningsorienteret HR-profil

Du har både den nødvendige teoretiske og erfaringsmæssige ballast, men du evner også at gå foran med en meget praktisk tilgang til HR. Vi forventer, at du har en relevant uddannelse inden for HR – gerne på masterniveau, samt formelle HR-kvalifikationer gennem min. 5 års erfaring som HR Manager eller HR Partner med et tilsvarende bredt ansvar. Herigennem har du erhvervet betydelige erfaringer med ovennævnte discipliner samt det at indgå i en forretningsorienteret ledergruppe. Ledelseserfaring er ikke et must.

Som HR Manager skaber din personlighed positiv respekt og giver organisationen et tillidsvækkende holdepunkt for såvel alle funktionærer som timelønnede. Du er en udadvendt og dygtig kommunikator, der ved hvad der skal til at for at skabe en effektiv HR-funktion i en mangfoldig virksomhed med forskellige faggrupper. Vi leder efter en engageret og vedholdende person, der evner at påvirke og inspirere sine omgivelser – og som brænder for at levere resultater. Af natur er du robust, pragmatisk samt kommercielt- og løsningsorienteret. Derudover hviler du i dig selv, er tålmodig, empatisk og besidder veludviklede kommunikationsmæssige evner.

Du tilbydes en plads på et stærkt hold

Du får en central rolle i Aasted, hvor din indsats er vigtig for virksomhedens succes. Der arbejdes med frihed under ansvar, og stillingen kræver derfor en person, der tager ansvar for sine opgaver.

Ansøg nu

Det er let at søge stillingen hos ADVANZ. Du udfylder blot en online ansøgningsformular og så har vi de oplysninger, vi skal bruge i første omgang.

Vi garanterer dig naturligvis fuld fortrolighed i hele ansøgningsprocessen. Fortroligheden er fuldt gældende, uanset om du er ansat hos en af vores kunder eller ikke. Vi forfordeler ingen.

 

Ansøg nu

Information

StatusLukket
Job lokationFarum
Opslået31.05.2016
Spørgsmål ?

Kontakt Rikke Pihl på +45 7020 3302

Rekrutteringsforløb

1. trin

I første trin vurderer vi kandidaternes baggrund. De kandidater, der matcher jobprofilen bedst, inviteres til samtale. Som kandidat introduceres du til job og virksomhed, og vi spørger uddybende ind til din baggrund.

2. trin

I andet trin møder de bedst matchende kandidater vores kunde, herunder typisk den kommende leder til stillingen. På mødet går vi yderligere i dybden med stilling, virksomhed og din baggrund.

3. trin

I tredje trin inviteres de bedst matchende kandidater til testinterview. Som kandidat udfylder du før mødet 2 typer test, dels en færdighedstest og dels en personlighedstest – begge dele online. Vi går tæt på dine personlige egenskaber i forhold til jobbet og henter efterfølgende – med din tilladelse – referencer hos tidligere arbejdspladser

4. trin

Vi indstiller i fjerde trin de bedst egnede kandidater, som inviteres til et afsluttende møde med vores kunde. Du vil som kandidat møde din kommende leder igen og måske en lidt bredere personkreds i virksomheden, inden der tages endelig beslutning om ansættelse.

Pin It on Pinterest

Share This